Snart får jag vila, som Ivar gör på bilden. Men först måste jag till Djurhemmet med bokföringspärmar för revisorerna ska göra en kvartalsrevision. Har även fått uppdrag att svara på mail och skriva in i journaler när jag är där. Sen ska jag kolla om vi fått in några nya medlemmar och om gåvor eller boxfaddrar betalat in.
Så efter det lockar det att sätta sig med ett nytt dataspel för att rensa huvudet med känslan att allt är fixat och jag kan vila till lördag, då vi har lördagsöppet på Djurhemmet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar