När jag slog på datorn i morse, så hade jag fått den första lägesrapporten från Leo och Pippis nya matte. Det blev en glad överraskning som jag fortfarande är glad över. Det är så härligt att höra hur de anpassar sig i sitt nya hem. Den här gången var det Leo som var lite osäker och Pippi som kände sig hemma direkt, vilket var förvånande för jag trodde det skulle bli tvärtom.Vet inte om jag kommer iväg på hundutställningen idag heller, för jag har ont i magen och vet inte varför. Jag har inte ätit något konstigt och inget som borde sätta igång magen så här, för den är uppsvälld som en ballong och jag mår lätt illa. Kanske är det magsjuka som går och jag blivit smittad någonstans.
Kul med katterna som mar bra, förstas. Trist med magbesvären, men ännu tristare med begravning förstas. Det är jobbigt. Tänker pa dig! >Kram<
SvaraRadera