Igår hastigt och lustigt fick vi hit barnbarnet Samuel. Bestämde senare att han skulle sova över här. Han själv föreslog att han skulle sova i soffan i Tobbes rum och jag och Tobbe i sängen och så blev det. Vi har alla tre sovit gott och vaknade inte förrän kl. 7.20. Det blev lite senare sänggående igår kväll för vi gjorde en utflykt till Hjälmaresund med grannarna och fikade vid caféet och gick sen ner till badet och kikade på solnedgången.
Det är grannen Å som tagit den här bilden, för jag glömde förstås att ta med kameran. Samuel tyckte det var kul att stå vid stranden och kasta stenar i vattnet. På vägen dit såg vi även kor, får och hästar, så det var inga problem för honom att hålla sig vaken i bilen.
I morse ville han inte äta frukost med mig, utan väntade tills Tobbe vaknade. Då när han skulle gå in för att äta frukosten så fick jag en slängkyss av honom....njuter av en charmig liten kille som är eld och lågor över alla djuren här. Nu är han ute på hundpromenad med Tobbe och han får gå och hålla Nancy.
Det va verkligen en vacker bild!
SvaraRadera