Igår hade vi besök av Sofia och hennes lillasyster Emma. De ville hälsa på kattungarna. Emma fastnade fullständigt inne hos dom och var där inne i flera timmar. Emma lyckades också locka fram den rädda Ivar, som tordes komma och lägga sig på bädden bara en liten bit från där Emma satt. Har märkt att han är lite intresserad av barn och jag hoppas att han får komma till en barnfamilj så småningom.
Lyckades få en sån fin bild av Sofia igår som ni ser. Jag har fått tillåtelse att sätta ut den här. För jag vill visa vilken söt brorsdotter jag har och det bästa är att hon är lika fin inuti som utanpå, så jag är en stolt faster.
En mkt snygg ung kvinna har hon blivit, det ma jag säga.
SvaraRaderaOch visst har du rätt i att det kanske vore bra att ta lite paus först, men jag tror jag gör nagot aktivt i stället för att bara ga och ma daligt :) >Kram<