lördag 7 augusti 2010

Lugn och ro


En riktigt lugn och ro dag idag, där jag inte gör många knop. Har mest legat i soffan och tittat på repriser, vilket varit väldigt skönt. Lite återhämtning var nödvändigt efter sista tidens hektiska aktiviteter.

Ute regnar det igen, men än så länge är det bara ett fint stilla regn som kommer ner. Skönt även det för det har varit några soliga ganska varma dagar, så äntligen får kroppen och knoppen svalka sig lite.

Några lite längre telefonsamtal har hunnits med under eftermiddagen. Vännerna undrar om jag vi är osams, eftersom jag inte ens hunnit ringa upp dem fast de sökt mig. Men nu är allt utrett och ingen osämja fanns här, bara lite för mycket sista tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar