torsdag 19 augusti 2010

Hemmadag


Det har regnat i stort sett hela dagen, vilket för min del har inneburit en hemmadag med pyssel av olika slag. Tvätt tvättad, kattungarna fått lite extra gos eftersom vi varit borta, pappersarbete för djurskyddets räkning och sen har jag fått iväg bilder till hemsidan för kattungar att tingas. Dino, Disa och Rulle ska kunna tingas från idag. Och nu på eftermiddagen ringde en karl och kom över hit och tingade Rulle och Dino snabbt. De kan ännu inte flytta, för Dino ska få sin andra vaccinationsspruta om 2½ vecka, så de får bo kvar till dess.

Nu ska jag sätta mig med bokföring, för där finns lite att göra nu.

1 kommentar:

  1. Ah, sa nu är Ville din s a s?? Om jag förstatt det rätt alltsa. Grattis till nybebisen;D

    SvaraRadera