
Inte för att bilden har något med vad jag tänker skriva om just nu, men ville ha en bild ändå och hittade ingen lämpligare och orkade inte heller leta mer.
Just nu hör jag åskan, så det är bäst jag är lite snabb här och får sen dra ut lite kontakter. Så är det att bo på landet, för det blir så kostsamt om det blir överslag i de elektriska prylarna man har.
Dagen har gått till tvättning, strykning och lite pappersarbete. Inga roliga sysslor, men måste ändå göras. Lite lättare gick det när jag lyssnade på Toni Holgerssons senaste skiva. Är fortfarande väldigt trött och kroppen vill inte hänga med riktigt. Den tog en del stryk igår i svampskogen, då den blev ganska utmattad.
Nej, nu törs jag inte sitta här längre, för det låter som om åskan kommer närmare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar