söndag 15 augusti 2010

Stora killen


Så fort tiden går och snart är Samuel 4 år. Det är nästan så jag inte hinner med. Men var ålder har sin charm och nu är det bajskorvar som är det roligaste att prata om. Men så kommer i nästa stund en slängkyss och orden "jag tycker om dig" och jag blir så rörd och lycklig.

1 kommentar: