Kameran tänkte jag inte på att ta med mig, så här är en bild från förra året när vi gick i samma skog. Vissa delar är fint mosstäckt och det är en fröjd att gå där inne. Hundarna var givetvis med oss och var ganska slut när vi kom hem efter två timmar......även vi, eller i alla fall jag.
Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
söndag 8 augusti 2010
Svampskogen
Kameran tänkte jag inte på att ta med mig, så här är en bild från förra året när vi gick i samma skog. Vissa delar är fint mosstäckt och det är en fröjd att gå där inne. Hundarna var givetvis med oss och var ganska slut när vi kom hem efter två timmar......även vi, eller i alla fall jag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ahhhhhh, vad jag blir avundsjuk!!!! Smaskens!! Tur att skogen inte är sa stor... Kram Eva
SvaraRadera