onsdag 4 augusti 2010

Bilen på verkstad

Har nyss kommit hem, för vi åkte med min bil till verkstaden. Mina fönsterhissar fungerar inte och sen var det service som skulle göras. Hoppas det inte blir alltför dyrt, för det är inte så kul att lägga ut en massa pengar på bilen.

På förmiddagen har jag och några i styrelsen möte med Kommunen angående Djurskyddets överlevnad. Håll tummarna att de inser att de behöver stötta oss ekonomiskt, så vi inte behöver lägga ner katthemmet. Igår på styrelsemötet hade Christer med sig ett gammalt tidningsurklipp från 2004 och då togs samma sak upp, om att djurhemmet var hotat av nedläggning. Det är inget nytt problem, utan är ett återkommande problem eftersom vi lever på gåvor och ideella krafter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar