
Dagen har blivit precis det jag behövde, med massor av vila och inga krav eller måsten. Jag har inte gjort något vettigt alls, förutom att sköta kattungarna och lekt en del med dem + sett till att hundarna fick söka lite. Har förflyttat mig från soffan hit till datorn och en sväng ibland till matbordet eller stolen på verandan. Inga kraftansträngningar alls, utan vila så mycket som möjligt stod på dagordningen.
I morse kände jag mig riktigt förkyld och nös och var snorig och trodde jag åkt på en förkylning. Inte undra på att jag känt mig risig i flera dagar och även haft huvudvärk. Men så under dagen har det släppt och jag mår skapligt nu. Vet inte vad det var som fick mig att må som jag gjorde i morse, om det är vädret som påverkade?
Det later ju bra. Att du kunde ta det lugnt alltsa, och att det gick tillbaka med förkylningen. Kanske kroppen lyckades stöta bort den. Ha en bra dag! Kram
SvaraRadera