Känner mig lite som jag ser ut på bilden när jag var liten. Med andra ord inte alls så glad och att det känns lite tufft just nu. Men det är ju den normala känslan när man går på begravningar. Det är jobbigt med alla människor som är ledsna, även om jag inte tycker en begravning är så fruktansvärd. Det är i för sig ett avsked till personen som begravs och det är tungt. Men jag brukar tycka det känns bra att veta att de inte lider längre och att de haft ett långt och förhoppningsvis bra liv.Hampus kommer hit och sköter hundar och katter medan vi är borta över dagen, så slipper vi stressa hem sen, vilket känns otroligt bra. För det tar sin tid att åka fram och tillbaka till Stockholm, där begravningen ska vara.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar