Så var det dags att hämta två moderslösa kattungar igen. De är nog 13-14 veckor gamla och är vana med människor, men övergivna och klarar sig inte själva ute än. Mer kommer finnas att läsa i Teos blogg.
Igår eftermiddag kom Hampus hit och sov över i gäststugan. Mysigt att träffa honom, för nu för tiden har han inte så mycket tid för oss gamlingar. Och just nu skjutsar Tobbe in honom till bussen. Hampus hjälpte mig att laga lasagne igår, som blev väldigt god. Det är kul att han är intresserad och vill lära sig laga mat + att jag får sällskap i köket och vi hinner prata och umgås under tiden.
Hann även med att trimma Nancy igår och Tobbe duschade henne sen. Så nu är damen riktigt fin med ett rent rött halsband på sig. Tyckte det var hennes tur att få lite uppmärksamhet när jag hade några timmar över och inget annat behövde göras. Vädret var också perfekt för att stå ute och trimma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar