Besviken blev jag på mina blommor som finns till vänster i bild. Jag hade utförligt talat om hur jag ville ha dem och vi skrev ner beställningen i blomsteraffären väldigt tydligt för att det inte skulle kunna missförstås. Ändå saknade den de höga skira blommor som skulle ha blivit en dekoration på den kompakta kudden av blommor. De kan inte få till det som de har på bilderna tydligen och inte fick jag välja vilka blommor jag ville ha heller, bara välja färgskala.
Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
tisdag 24 augusti 2010
Fin begravning
Besviken blev jag på mina blommor som finns till vänster i bild. Jag hade utförligt talat om hur jag ville ha dem och vi skrev ner beställningen i blomsteraffären väldigt tydligt för att det inte skulle kunna missförstås. Ändå saknade den de höga skira blommor som skulle ha blivit en dekoration på den kompakta kudden av blommor. De kan inte få till det som de har på bilderna tydligen och inte fick jag välja vilka blommor jag ville ha heller, bara välja färgskala.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vad skönt att det blev en fin begravning. Att du fick möjlighet att "lära känna" din pappa fran annat hall s a s. Trist med blommorna, men inget att göra at, behall det fina minnet i stället för att reta dig pa det. Varm kram fran mig! Eva
SvaraRadera