
hundutställning idag inte. Kattungarna hämtades vid lunchtid och sen var jag väldigt trött och behövde sova en timme. Vädret är upp och ner med sol ena stunden för att i nästa regna och blåsa hårt. Ska försöka hinna åka iväg i morgon en stund och kika på hundarna istället.
Så jag tänkte spela lite Sims3 istället och fick frågan om uppdatering, vilket jag tackade ja till. Men sen fungerade ingenting. Så jag tog bort allt och installerade det igen och samma sak hände igen. Försökte ringa kundsupporten, men de hade stängt kl. 18, så det blir till att ringa i morgon istället. Letade på nätet och hittade att det är fler som har fått problem med uppdateringen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar