onsdag 1 september 2010

Underbar morgon


Sov gott och länge i morse och vaknade av mig själv och det var underbart. Det blev lite sent igår kväll med styrelsemötet och sen tar det en stund att varva ner och jag kom senare i säng än vanligt.

Ute är det en skön frisk förhöstdag med sol och nästan vindstilla. Ska nog tillbringa en tid utomhus idag, för att få njuta av det fina vädret, även om det blivit kyligt och en jacka behövs. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran ut, för det var längesen jag tog lite bilder i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar