Idag har jag även varit ute med kameran en stund i trädgården. Har varit så dålig på det sista tiden, men idag fick jag inspiration när solen skiner och det är en fin höstdag ute. Så nu har jag lite höstbilder att bjuda på här i bloggen, som visar hur långt hösten har nått i våra breddgrader.
Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
måndag 27 september 2010
Höstfärger
Idag har jag även varit ute med kameran en stund i trädgården. Har varit så dålig på det sista tiden, men idag fick jag inspiration när solen skiner och det är en fin höstdag ute. Så nu har jag lite höstbilder att bjuda på här i bloggen, som visar hur långt hösten har nått i våra breddgrader.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Härliga höstfärger!! Jag älskar dom, men här har de inte hunnit sa langt ännu. Eva
SvaraRadera