måndag 27 september 2010

Höstfärger


Idag har jag även varit ute med kameran en stund i trädgården. Har varit så dålig på det sista tiden, men idag fick jag inspiration när solen skiner och det är en fin höstdag ute. Så nu har jag lite höstbilder att bjuda på här i bloggen, som visar hur långt hösten har nått i våra breddgrader.

1 kommentar:

  1. Härliga höstfärger!! Jag älskar dom, men här har de inte hunnit sa langt ännu. Eva

    SvaraRadera