tisdag 21 september 2010

Mmmmm......kärlek

Det är underbart att ha en kattungen igen. Även om det innebär en massa passande också, för han ska undersöka allt. Ber om ursäkt för bildkvaliten, för det är inte lätt att ta en bild av en mörk katt och jag kommer återkomma med utebilder så småningom, när han får gå ut.

Igår kväll när vi la oss, så somnade Wille Vilsen hos mig. Innan så bökade han och undersökte allt på nattduksborden och sen satte han sig framför boken jag läser. Men jag la honom till rätt och sen blev det en härlig kärleksstund...mmmmmmm.....med högt spinnande och gosande och så somnade vi.

I morse när jag vaknade så såg jag inte Wille någonstans. Blev lite fundersam och skyndade mig ner till nedervåningen och där lekte han för fullt med Nelly i sofforna.

1 kommentar:

  1. Fasen vad jag blir varm inombords när jag läser om Willes utveckling!!! Och att Nelly fatt nagon att leka med är ju toppen! Du gör ett kanonjobb!! Kram Eva

    SvaraRadera