Idag är det så härligt varmt och skönt ute och i stort sett vindstilla. Det är nog sommarens sista suck innan höstkylan gör sig påmind. Men ändå har jag inte hunnit med att vara ute så mycket, för det blev en lång biltur till Arlanda istället för att möta upp min bror.
Vi passade på att handla det sista vi hade kvar på presentkortet på Bauhaus på vägen också. Vi fick ju en slant av Bauhaus för att de strulade till det när vi skulle renovera vårt badrum. Nu blev det ett handfat med skåp till gäststugans toalett och det som behövs för att koppla in den med sommarvatten, en skottkärra till mig som är lättare att hantera än den stora vi har, ett par solcellslampor att ha i trädgården och ett nytt duschmunstycke. Tycker vi fick ihop en hel del bra saker, som vi pratat om ett bra tag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar