....varför jag sovit så dåligt den här veckan. I morse blev jag väckt av en liten kille som hade krypit in under täcket och bet mig i hälen. Det var omöjligt att somna om sen, för jag var rädd att han var kissnödig och inte kunde ta sig till lådan. Teo ligger ibland precis framför toadörren och släpper inte förbi någon. Så det var bara att kliva upp och ta med vilda Wille på toa, vilket jag även gör varje kväll innan nattningen. För första natten hände en olycka i sängen och vi har varit tvungna att tvätta madrasser och täcken efter det.
Wille sover bredvid mig varje natt och jag spänner mig nog, för jag är rädd att jag lägger mig på honom för han är ju så liten fortfarande. Ibland ligger han vid huvudkudden, men oftast utefter min kropp.
Vi får nog döpa om Wille Vilsen till vilda Wille istället, för det är mycket bus nu. Men han är lugnare än Nelly var i den åldern och inte alls lika envis, som tur är. Och jag slutar aldrig att förvånas över katter. Nelly har ju varit kattunge hela tiden och envis som synden när hon tigger burkmat flera gånger per dag. Men nu när Wille kom ut ur matrummet, så har Nelly blivit vuxen helt plötsligt och tigger ingen mat alls. Hon är mycket lugnare och far inte omkring som tidigare, även om hon leker med Wille.
Ja jag kan bara säga att jag är nöjd med min son <3
SvaraRaderaHoppsan vad Ville har utvecklat sig, men även Nelly :) Ha en fin dag! Och hoppas du far sova bättre i natt!! Kram