torsdag 9 september 2010

Lite av varje


Har just kommit tillbaka efter att ha varit ute i svampskogen 1½ timme. Hittade en hel del svamp av olika slag, så nu finns det att plocka av. Hundarna och Totta var med på rundan och alla är trötta och nöjda nu. Det är bara jag som försöker återhämta mig en stund, innan jag ska sätta igång att göra en svampomelett av fynden.

Igår hade jag besök av en tidigare granne. Alla djuren fick massor av uppmärksamhet och gosning, vilket de gillade. L-A var så lycklig efteråt och önskar att hon också kunde ha djur, för hon tyckte det var helt underbart att få kela och gosa med alla våra djur. Känns fint att kunna dela med sig av vårt överflöd i några timmar. För själv har man inte alltid ork att ge varje djur så mycket gosning de vill ha.

1 kommentar:

  1. Det förstar jag att hon njöt av, och även djuren förstas. Du har ju ett mindre zoo nu :)

    SvaraRadera