Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
måndag 27 september 2010
Tänk vad det gör.....
....att ha fått god nattsömn. För nu har jag även hunnit sitta en stund med bokföring och känner mig ändå inte så trött som jag gjort sista tiden. En tvättmaskin till är på gång nu och jag har även fixat lunch till mig och min bror, som föresten håller på att olja in staket och grindar. Så nu känner jag mig glad och ska ta en liten tupplur, för att vara pigg i kväll också.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar