I morse var det kyligt ute och det märks på naturen som intagit riktiga höstfärger. Eldar varje dag i spisen nu och även varit tvungen att sätta på värmen.
Idag har jag köpt en ny CD-spelare, för min gamla gav sig. Tydligen tyckte den att jag spelade den nya skivan med Toni Holgersson alldeles för mycket. Men nu kan jag lyssna på den igen, vilket jag även gjort på datorn. Men det fungear inte i längden, för då låter spelen jag spelar samtidigt och det är irriterande.
Nu ska jag iväg och ha kvällsöppet på djurhemmet. Jag vet en katt som ska få flytta till sitt nya hem idag och det är en som verkligen behövde flytta, som suttit länge hos oss och även i jourhem. Så det känns verkligen bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar