Som tur är så tar det inte så mycket krafter att gosa och leka med kattungarna. Så en del av tiden tillbringas inne hos dem. Har försökt att klippa klor på dem, men det är inte det lättaste. Wille Vilsen är lättast och ligger nästan still, medan Rulle bråkade en hel del även om jag fick hans klor klippta ändå. Men Dino låter mig inte alls röra hans klor och Ivar försöker jag inte ens. Försökte lyfta Ivar igår, men han blev rädd och fräste. Fast han var tillbaka direkt hos mig och det går lättare att klappa honom nu, även om han inte gillar det.
Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
tisdag 14 september 2010
Lugn dag idag också
Som tur är så tar det inte så mycket krafter att gosa och leka med kattungarna. Så en del av tiden tillbringas inne hos dem. Har försökt att klippa klor på dem, men det är inte det lättaste. Wille Vilsen är lättast och ligger nästan still, medan Rulle bråkade en hel del även om jag fick hans klor klippta ändå. Men Dino låter mig inte alls röra hans klor och Ivar försöker jag inte ens. Försökte lyfta Ivar igår, men han blev rädd och fräste. Fast han var tillbaka direkt hos mig och det går lättare att klappa honom nu, även om han inte gillar det.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vad skönt att halsontet börjat ge sig. Och vilken vacker bild!! Ja, du har det bra du, som bor mitt i skogen nästan, och dessutom har tva svampplockare som gör jobbet :) Liiite avis blir jag allt....även om jag unnar dig den goda svampen förstas. Kram
SvaraRadera