måndag 20 september 2010

Mmmmmm......kantareller

Idag blev det en hel del kantareller plockade.....mmmmmmm.....så gott.....och det blir en svampomelett ikväll att njuta av. Sen blir det en hel del att frysa in också, för vinterns behov. Trattisarna hade jag gärna torkat, men har ingenstans att torka för tillfället. För Wille Vilsen måste ha sin mat på matbordet i matrummet ett tag till, för att hundarna inte ska komma åt det. Han kan ännu inte hoppa upp på bänken i köket där de andra katternas mat står.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar