
Tar det lugnt nu och roar mig med det som är kul, som att leka med kattungarna. Har fått Ivar att springa över mina ben när han jagar en fjädervippa. Han och Wille Vilsen tycker det är väldigt kul och båda jagar den så fort de kan. Wille Vilsen har blivit riktigt snabb i svängarna.
Har sett till att få all vila jag behöver för att återhämta mig efter allt tufft som varit sista tiden. Det är underbart att veta att Djurhemmet är räddat för nästa år och att det nu kommer bli lugnare igen. Ser riktigt fram emot att återgå till vanliga ordningen med vanliga vardagar.
Ja, visst är han fin, och tjejen är ocksa sa himla söt. De var fina allihop och det var helt underbart att fa vara med om.
SvaraRaderaFörstar att du njuter av vilan. Och jättegrattis till er pa katthemmet!! Skönt att allt gick bra, i alla fall ett ar till!! Kram