Storstädning i badrummet och ommöblering av grejer som står i skåpen. Det är så skönt att fixa till detta nu när fogarna är snygga igen. Nu blir allt skinande rent där inne och jag torkar av precis allt. Men mellan varven så tar jag det lugnt och sitter vid datorn för att vila kroppen och aktivera hjärnan.Hade först tänkt mig ut i svampskogen, men det är säkert många andra ute nu på en söndag, så det får vänta till senare i veckan. Vädret håller på att slå om till mulet och kanske kommer även lite regn idag, vilket de varnade för.
Jag har anmält mig till klassfest, eller rättare sagt är det alla som slutade 9:an 1975 som är inbjudna. Vi hade en återträff när det var 25 år sen vi slutade skolan och nu 15 år senare är det dags igen, vilket känns kul. Det var ju inte så många som kom förra gången och det lär väl vara ännu färre nu. Som tur är så har jag själv kontakt med två av mina klasskamrater fortfarande och de ska också dit, sen känner jag flera som ska dit som gick i 9:an på samma skola som mig och som jag även har lite kontakt med nu. Så det ska verkligen bli roligt, om inte annat för att få träffa tjejerna och ha skoj med dem.
Det är ju kul och spännande, det skulle jag ocksa vilja vara med om, men det är lite svarare för mig. Kul att ni fick ihop sa mkt pa Bauhaus:), och att fogarna är vita och fina igen, da ser det genast mkt fräschare ut! Kram Eva
SvaraRadera