torsdag 2 september 2010

Tänk vad lite vila gör.


Helt plötsligt har jag lust att göra saker och det går så mycket lättare också. Idag har jag redan hunnit med två diskmaskiner och städat inne hos kattungarna. Har även lekt en bra stund med dem och givetvis gosat.

Funderar faktiskt på vad jag ska sätta igång med nu. Kanske stryka lite....pust...inte kul....kanske göra rent kryddhyllan....inget kul det heller....sätta mig med bokföring.....lockar inte.....pyssla i trädgården....det lockar, för det är soligt och fint ute....så får det bli och sen om jag har lust och ork kvar, så kanske det andra också blir gjort.

1 kommentar:

  1. Utnyttja de solstralar du far, snart är det kallt, regnigt och blasigt igen :)

    SvaraRadera