onsdag 22 september 2010

Full rulle

Så var det dags för nästa kattunge som behöver bo i vårt matrum. Matrummet hann inte stå tomt mer än ett dygn och som tur var så hann jag inte storstäda därinne, utan enbart golven fick sig en omgång. Kalle ca: 13 veckor flyttade in igår. Är ni intresserade av att veta mer, så läs mer i Teos blogg.... http://teo.raija.org ....

Har varit extra trött sista tiden för sömnen är rubbad igen. Den som skött sig på bra sista månaderna, har börjar strula igen. I morse vaknade jag redan kl. 4.30 och kunde inte somna om. Hade andningsbesvär och då är det bara att kliva upp och få i sig en allergitablett. Vet inte om jag håller på att bli förkyld eller vad det kan vara.

1 kommentar:

  1. Ok jag skriver även om det bara är vardag :))
    Ah fy bubblan, det var lite väl tidigt att kliva upp. Gullig liten Kallekille!Kram Eva

    SvaraRadera