Har varit extra trött sista tiden för sömnen är rubbad igen. Den som skött sig på bra sista månaderna, har börjar strula igen. I morse vaknade jag redan kl. 4.30 och kunde inte somna om. Hade andningsbesvär och då är det bara att kliva upp och få i sig en allergitablett. Vet inte om jag håller på att bli förkyld eller vad det kan vara.
Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
onsdag 22 september 2010
Full rulle
Har varit extra trött sista tiden för sömnen är rubbad igen. Den som skött sig på bra sista månaderna, har börjar strula igen. I morse vaknade jag redan kl. 4.30 och kunde inte somna om. Hade andningsbesvär och då är det bara att kliva upp och få i sig en allergitablett. Vet inte om jag håller på att bli förkyld eller vad det kan vara.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ok jag skriver även om det bara är vardag :))
SvaraRaderaAh fy bubblan, det var lite väl tidigt att kliva upp. Gullig liten Kallekille!Kram Eva