Kikade just på termometerna och det är 28 grader ut, fast klockan bara är 10.40. Hua...hur ska det bli under dagen?
Hundarna fick en dusch och tycker det är skönt. Teo fick leka med vattenspridaren en stund, för han gillar det. Själv ska jag strax in i duschen och ställa mig under kallt vatten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar