Härligt att regnet äntligen kom och att det varit riktig fart på det också, så allt blir genomvattnat. Det är skönt svalt och igår kväll var det så jag frös lite och fick sätta på mig långbyxor och tröja, men jag njöt av det.
Idag är de enda planerna att vi ska få besök av J o M och deras två pojkar. Enligt väderleksrapporten så kommer solen titta fram under dagen, vilket känns bra så vi kan sitta ute. Men jag misstänker att en hel del tid kommer tillbringas inne hos kattungarna.
Låter som ni har haft en bra helg :-)
SvaraRadera