måndag 19 juli 2010

Känns så trist


Nu har de åkt härifrån, vårt Tysklansfrämmande som kommer hit varje år och stannar några dagar. Varje gång känns det lika trist när de åker för tiden har bara runnit iväg och jag önskar att de kunde stannat längre.

Men vi har haft fina dagar med många skratt och massor av snack till sena kvällen och sen tidigt upp nästa morgon för att ta igen alla långa månader vi inte kan ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar