Idag måste det verkligen städas inne hos busungarna. De har spritt sand över hela golvet och jag vet inte vad de pysslat med där inne, men vilt har det gått till. Så idag blir det dammsugning och torkning av golv i matrummet som gäller. Det måste ske på förmiddagen, för på eftermiddagen får kattungarna besök igen och sen ska jag till Djurhemmet och ha kvällsöppet.
Igår kväll fick vi återbud på vår Smålandsresa, för de får långväga gäster som kommer på lördag helt överraskande. Så vi bestämde att åka dit senare i augusti istället. Men det passar mig bra, för det har varit så mycket sista tiden och jag var lite stressad att behöva åka iväg nu. Nu kan jag koppla av lite och hinna ifatt annat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar