fredag 16 juli 2010

Teo magsjuk


Nu hoppas jag att det gett sig efter att han kräkits under natten och hållit Tobbe vaken. Igår åt han ingenting och natten till igår så hade en stor lös hög bildats på köksmattan. Grim kräktes några gånger i förrgår, men hittills har inte Nancy reagerat som tur är. För det är inte så kul att ha en massa kräkfläckar överallt när vi ska få Tysklandsbesök i helgen. Båda tvättmaskinerna har gått på högtryck de senaste dagarna. Vi har kvar den gamla maskinen nere i källaren och där tvättar vi mattor och annat grövre.

Funderar på vad jag ska bjuda på i helgen, när vi får besöket från Tyskland. Såg i tidningen att det skulle bli regn igen i helgen och får väl planera därefter. En grillkväll ska vi nog få ihop i alla fall, om man orkar grilla i värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar