Tvättmaskinen behöver gå en runda. Vika tvätt och även stryka lite om det inte blir för varmt. Lite städning skulle inte skada, för jag ligger efter med allt sånt. Kryddhyllan ser förskräcklig ut igen och kylskåpet skulle behöva en ordentlig rengöring.
Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
torsdag 8 juli 2010
Hinna-lite-hemma-dag
Tvättmaskinen behöver gå en runda. Vika tvätt och även stryka lite om det inte blir för varmt. Lite städning skulle inte skada, för jag ligger efter med allt sånt. Kryddhyllan ser förskräcklig ut igen och kylskåpet skulle behöva en ordentlig rengöring.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar