En väldigt trevlig kväll hade vi igår, för grannen E och jag hade bjudit in några vänner och vi åt gott och satt och pratade till långt in på natten. Våra karlar var portade och roade sig på egen hand med att gå på bio och äta nere på stan.
Vi hade bestämt oss för knytis och alla bidrog med olika saker till matbordet, så det blev mycket gott att äta och nya smaker att njuta av. Bland annat grillad hel lax med rök i grillen som var underbar och den vill jag ha recept på.
Tidigare på dagen gjorde jag tappra försök att fotografera kattungarna och det var inte enkelt, som ni förstår. 10 vilda lekfulla ungar som inte kan vara stilla, ändå var jag inne på rummet länge för att de skulle bli lite trötta.
Jag ändrat i inställningar nu, så ni kan ge kommentarer. Fick höra igår att det inte gick om man inte hade ett googlekonto. Hade inte en tanke på att jag skulle vara tvungen att ändra själv. Men nu är det fritt fram för att ha åsikter här.
Det var ju bra att du hittade felet.
SvaraRadera1. Tack för ett par trevliga dagar o framför allt kvällar...:))Och det är alltid svart att lämna er, det dröjer för länge mellan gangerna.
2. Tack för alla fina katt-hund-oss-bilder du skickade.
3.Lycka till med kattfotograferandet och sen säljande. Antar att Pippi o Rulle "ryker" snabbt.
4. Fin blogg!
5. Kraaam
Ja, det var riktigt trevligt i fredags.
SvaraRaderaFin bloggsida - stilren och tydlig.