
Startar en ny blogg som jag väljer vilka jag vill ska ha tillgång till. Den förra blev allmän och gick att hitta över nätet, vilket inte kändes så bra. Jag vill kunna vara privat och föra en dagbok där mina vänner kan följa vad jag gör och gärna komma med kommentarer....:o)
Som tidigare har jag hittat namnet bland fjärilar och den här gången är det den rödfläckiga blåvingen som får ge namn till bloggen.......Aricia agestis. Bilden har jag hittat på nätet och det är inte jag som tagit den.
Den är ju jättefin
SvaraRadera