fredag 30 juli 2010

Himlen öppnade sig


Oj, vad det regnade igår för det var som om himlen öppnade sig och allt vräkte ner på kort tid. Kort och kort....det började regna mitt på dagen och höll i sig till sena kvällen i varierad styrka. Men snart är allt lika grönt och fint som det var innan torkan, så jag gillar det här.

Vi var nere på stan igår och Tobbe fick håret klippt och sen hittade vi kläder till honom. Själv hittade jag inget jag ville ha och behöver heller inget för tillfället. De få gånger jag är nere på stan, så brukar jag alltid gå in på Indiska och det gjorde jag igår också. Köpte några fler glas av dem vi använder till vardags, för de hade fått hem nya färger. Vinglasen vi har och skulle ha behövt komplettera, för en har gått sönder, finns inte kvar.

Eftersom det regnade och jag inte hade lust att sätta igång med annat, så satt jag i några timmar med Djurskyddets bokföring och det var skönt att få undan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar