torsdag 8 juli 2010

Njuter av....

....mitt rena kylskåp, för jag gjorde en riktig storstädning där och tog bort varje hylla och fack och diskade allt noga och torkade ur väggar inne i kylskåpet. Rensade bort burkar som datum gått ut på. Det är verkligen skönt att få det gjort då och då och nu var det välbehövligt.

Kryddhyllan hann jag inte med, även om jag fick igång en tvättmaskin och tumlaren. Telefonen har ringt till och från hela dagen och det har varit en hel som behövde fixas över telefon. Fick heller inget besök idag, vilket var tråkigt för jag hade sett fram emot det.

Men jag känner mig nöjd ändå över dagen och nöjd över mig själv som fick lite gjort som jag stört mig på. Är nu trött på ett skönt sätt, för dagen har varit aktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar