Kryddhyllan hann jag inte med, även om jag fick igång en tvättmaskin och tumlaren. Telefonen har ringt till och från hela dagen och det har varit en hel som behövde fixas över telefon. Fick heller inget besök idag, vilket var tråkigt för jag hade sett fram emot det.
Men jag känner mig nöjd ändå över dagen och nöjd över mig själv som fick lite gjort som jag stört mig på. Är nu trött på ett skönt sätt, för dagen har varit aktiv.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar