lördag 9 oktober 2010

Samuel 4 år

GRATTIS Samuel som fyller 4 år idag. Vi ska iväg på födelsedagskalas och fira honom idag på eftermiddagen. Avslöjar förstås inte vad vi köpt och tänker ge honom, utan det får bli en överraskning. Hade satt in samma bild som här i tidningen idag för att gratulera honoom.

Haft så sköna dagar, då jag börjar känna att jag är ifatt med mig själv. Börjar även komma ifatt med med hemmet och annat som borde ha fixats tidigare. Så nu är det dags att njuta lite och må bra i detta.

Idag ser det ut att bli riktigt fint höstväder med solsken och vackra färger. I lönnen utanför fönstret här är det rikligt med gul-röda blad och de börjar så smått trilla ner på backen. Det är härlig luft ute och en fröjd för ögat och själen att se dessa underbara färger som lyser i solskenet.

1 kommentar: