Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna. Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
fredag 1 oktober 2010
Ingen stress
Det är så skönt dessa dagar, då jag inte har något hängande över mig som måste bli klart. Idag har jag bara varit mellan varven och vips så infinner sig inspirationen till att starta bakmaskin, som stått orörd i flera månader. Tvättmaskin är igång och sen en sväng med dammvante i vardagsrummet, så det ser snyggt ut till helgen. Rakat ur lite aska ur spisen och plockat ögonbrynen....ler....jo, måste ju försöka se lite anständig ut ikväll. Tagit fram kläderna jag ska ha på mig, men ännu inte strykit dem. Känner mig nöjd med dagens sysselsättningar och kan njuta av god mat och trevligt sällskap ikväll, efter att först ha fått mig en eftermiddagslur.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar