Allt mellan himmel och jord skiver jag här, för jag vill att det ska få flöda fritt vad som dyker upp i tankarna.
Vill ni titta närmare på vissa bilder, så är det bara att klicka på dem och de kommer upp i större format.
söndag 3 oktober 2010
Saknar.......
....min lilla drömmare, som är så lik sin far när han var liten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar