torsdag 7 oktober 2010

Höstregn


När jag vaknade i morse kl 5.30, så vräkte regnet ner och nu kl 7.35 så har det fortsatt i precis samma stil och ser inte ut att lätta alls. Nu är hösten här med typiskt höstväder, för igår blåste det nästan storm och idag är regnet här.

Veterinären ringde aldrig upp igår igen. Så nu är det bara att hoppas att jag får tag i henne idag, så jag får höra vad hon hade på hjärtat.

Vet inte alls vad jag ska hitta på idag och det känns som lyx att inte ha en massa saker inbokade. Så jag njuter av lugnet nu och hinner få undan en hel del här hemma som väntat på att jag ska ta tag i det. Det är så skönt att kunna fixa och dona i min egen takt, utan stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar