lördag 2 oktober 2010

Klassfesten igår

Sällskapet var trevligt med mina klasskamrater och från de andra klasserna från Djurgårdsskolan, så jag hade en kul kväll. Men maten och organisationen runt festligheterna var inget vidare. Träffade även några som gick i samma klass på gymnasiet + en klasskamrat från 1:a klass + en ungdomskärlek som jag inte sett sen jag var 15 år, vilket var kul. Blev även uppbjuden på dans ett par gånger, så jag fick röra mig lite till gamla låtar vilket inte alls var dumt, för det var längesen jag dansade.

Det som var tråkigt, var att det var så få som kom. Från vår klass var vi bara fyra och de andra klasserna var de 1-3 personer. Det var 9:or från fyra skolor som träffades och vi var kanske 50 personer sammanlagt.

Vi bestämde i alla fall att vi inte kommer gå på fler såna här klassträffar. Istället ska vi kanske om 10 år dela upp vår klasslista mellan oss fyra och ringa runt och försöka få ihop en träff själva.

1 kommentar:

  1. Kul att ni som var där hade trevligt i alla fall, även om ni var fá. Det är nog större chans att fa dit fler om man ringer upp var och en som ni tänker göra. Fin bild pa lilla Svarten :)

    SvaraRadera