
Ja det är verkligen ett grått höstväder ute och regnet vill aldrig ta slut. Igår tog jag i alla fall fram kameran och gick ut på trappen och tog några bilder. Har varit lite dålig i år på att ta fram stora kameran, men nu ska det bli ändring på det, hoppas jag.
Wille får vara ute lite mer nu och han trivs förstås. Än så länge får jag hålla honom sällskap ute, för jag törs inte lämna honom själv. Men han är lycklig och det verkar inte bekomma honom speciellt att det regnar, för igår blev han rejält våt.
Jag har hunnit med lite här och betar av strykhögen titt som tätt, för den hade vuxit till ett berg. Det tar lite tid att komma igenom den, men jag är en bit på väg nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar