fredag 1 oktober 2010

Lugn dag


Njuter av en lugn hemmadag och småplockar lite när jag känner för det. Det är vila idag för att jag ska ha kraft att gå på klassfest ikväll. Det ser jag fram emot, även om vi bara är 6 som anmält oss till festen från vår klass. Men alla 9:or som slutade 1975 i Eskilstuna kommer och kanske träffar jag även på någon från gymansiet, som jag inte sett på alla år. Så jag ser verkligen fram emot ikväll.

På bilden är Svarten, som är den senaste moderslösa kattungen som flyttat in i mitt matrum. Nu har jag två som ska bo här i några veckor och Wille har fått sällskap och lekkompisar, när Nelly är ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar